trwa ładowanie
proszę czekać
Polityka Zwrotów
Prawo do zwrotu zakupionego towaru
Kupując w naszym sklepie masz możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.
Jak możesz zwrócić zakupione u nas towary
Wystarczy, że w czasie 14 dni zgłosisz nam taki zamiar, a towar zostanie do nas odesłany nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Warunki zwrotu
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży. Informacje dotyczącą zwrotów prosimy przesyłać na:
- adres e-mail: sklep@houseoftiles.pl
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
- Zaleca się, aby zwracamy towar był zapakowany na tym samym nośniku (np. paleta EUR) i odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami w czasie jego transportu.
- Zwrotowi nie podlegają towary wykonane na indywidualne zamówienie.
- Nie masz możliwości zwrotu towaru, jeśli został zakupiony na dane działalności gospodarczej bezpośrednio związanej z charakterem prowadzonej działalności (np. sprzedaż płytek ceramicznych).
- Nie ma możliwosci zwrotu niewykorzystanego towaru.
- Jeśli to możliwe użyj proponowanego przez nas formularza (ale nie jest to obowiązkowe).
- Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych towarów.
- Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Opłata pocztowa związana ze zwrotem należności na wskazany adres fizyczny (nie dotyczy zwrotu na rachunek bankowy):
- obciąża sprzedawcę, jeśli zwrot jest wynikiem uznanej reklamacji
- obciąża kupującego, jeśli zwrot wynika z rezygnacji z zakupu lub zwrotu towaru.
- Zwrot należności dokonuje sprzedawca w terminie 14 dni od uznania reklamacji lub od otrzymania zwrotu towaru na magazyn.
Co z kosztami przesyłki?
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty Dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.