Warunki Dostawy

Dostawa i transport do odbiorcy

1. Płytki ceramiczne niezależnie od ilości zawsze są wysyłane na palecie. W przypadku mozaik i dekoracji (listew) o wadze do 50 kg możliwa jest wysyłka paczką.

2. Termin dostawy może się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych. Kupujący jest informowany telefonicznie lub mailowo o zaistniałej sytuacji.

3. Transporty są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 i nie ma możliwości umawiania transportu na konkretną godzinę. Kurier przed dostarczeniem Towaru kontaktuje się telefonicznie. W przypadku braku kontaktu próba dostarczenia Towaru nastąpi następnego dnia.

4. Uwaga! Podczas realizacji dostawy kurier nie ma obowiązku wniesienia Towarów dostarczonych na palecie. Cena za transport Towaru nie obejmuje rozładunku jak i wniesienia Towaru. Zamówienia paletowe realizowane są autem dostawczym z ruchomą windą. Transport wykonywany jest nie dalej niż do drzwi wjazdowych (bramy) budynku wskazanego w adresie dostawy i nie dalej niż do miejsca do jakiego może bez przeszkód i bezpiecznie dojechać samochód transportowy bez stosowania wyładunku i załadunku Towaru. Adres dostawy musi być uprzednio odpowiednio przygotowany i dostępny dla samochodu transportowego. W przeciwnym razie transport będzie zakończony w miejscu do jakiego może bezpiecznie dojechać samochód transportowy. Kurier posiada wózek paletowy, ale Towar może przetransportować do pierwszej napotkanej przeszkody architektonicznej – wystarczy, że to będzie krawężnik lub inna przeszkoda, której nie jest w stanie pokonać obciążony wózek paletowy. W przypadku nieobecności Kupującego pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia, jako adres Dostawy, pracownik kuriera pozostawi awizo. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego HouseofTiles przez kuriera, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Kupującym termin i koszt Dostawy.

 

Ważne przy odbiorze Towaru

1. Odbiorca przesyłki powinien sprawdzić w obecności kuriera czy nie ma uszkodzeń. W przypadku Towarów dostarczonych na paletach należy je dokładnie obejrzeć z zewnątrz czy paleta, opakowania nie posiadają zewnętrznych uszkodzeń. Jeżeli odbierający przesyłkę stwierdzi, że przesyłka nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje „Towar przyjąłem”.

2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych palety, opakowań Towaru lub niezgodności przesyłki z zamówieniem prosimy o sporządzenie protokołu oraz wpisanie stosownej adnotacji na liście przewozowym. Prosimy o przesłanie sporządzonego protokołu drogą mailową na adres sklepu sklep@houseoftiles.pl (w tytule wiadomości wpisujemy „Reklamacja” i numer Zamówienia). Opisanie sytuacji i dołączenie fotografii uszkodzonej palety i Towaru przed jej otwarciem i po otwarciu. Wszystkich czynności dokonujemy w obecności kuriera firmy spedycyjnej. Niedopełnienie powyższych zaleceń zwykle skutkuje odrzuceniem roszczeń reklamacyjnych.

Współpracujemy z firmą PEKAES.